torek, 15. marec 2011

Boko CRM

Boko CRM podjetjem pomaga razumeti in pričakovati potrebe trenutnih in potencialnih strank. Uporabnikom nudi vsa potrebna orodja, s katerimi lahko razne informacije in ugotovitve nemudoma uporabijo pri svojih aktivnostih. S 360° pogledom na stranke uporabnikom omogoča, da hitro rešujejo svoje naloge in skrajšajo čas, potreben za obdelavo zahtev.
Značilnosti spletne aplikacije Boko CRM so:
  • dostop do podatkov kadarkoli in koderkoli je omogočena uporaba interneta (spletna aplikacija),
  • Prijazen in enostaven uporabniški vmesnik,
  • stranke in kontakti zbrani na enem mestu,
  • pregled nad vsemi aktivnostmi, vezanimi na stranke,
  • shranjevanje poročil dela,
  • 30-dnevni brezplačen preizkus,
  • varnost podatkov (protokol SSL),
  • fiksni mesečni strošek glede na število aktivnih uporabnikov,
  • brezplačen uvoz obstoječih strank in kontaktov.

Ni komentarjev:

Objava komentarja